פריים טיים
רצועת השידור "פריים טיים" (prime time), היא רצועת השידור המשודרת בזמן שעת השיא בצפייה בטלוויזיה, ולכן בשעות אלה יושקע התקציב הגדול ביותר על מנת למשוך כמה שיותר צופים ומתוך כך להשיג אחוזי צפייה גבוהים יותר. אחוזי רייטינג גבוהים, יניבו רווחים גבוהים עקב שידורי פרסומות שמפרסמיהן ישלמו סכומים גדולים כדי לשדר אותן בזמן צפיית שיא. המעקב אחר הרייטינג הוא נושא חשוב ומדובר בקרב העוסקים בדבר, ונדמה כי התשובה מה בא בעקבות מה, הוא כמו עניין הביצה והתרנגולת: המפרסמים שרוצים לפרסם כשהרייטינג גבוה – כדי שתהיה חשיפה רחבה יותר, או זכייניות הערוץ שמנסות לייצר תוכניות בעלות רייטינג גבוה, על מנת לגרוף רווחים יותר גבוהים.
תזמון רצועת הפריים טיים מתחיל מהשעה 21:00 ועד השעה 23:00. לרוב, בשעות הפריים טיים יהיו תוכניות המכוונות לכל המשפחה ויכללו תוכניות דרמה, קומדיה, ריאליטי וכדו'. בהתאמה, גם הפרסומות שישודרו, לרוב יהיו כאלה המתייחסות לכל המשפחה.
קהל היעד של רצועת הפריים טיים נע מילדים צעירים ועד מבוגרים בגילאי ה60+. לאורך כל השנים התוכניות הלכו והתפתחו, יחד עם כל עולם הטלוויזיה, כאשר המטרה היא להגדיל את מספר הצופים כל הזמן.
אפשרויות הפרסום מגוונות בייחוד ברצועת שידור זו וכוללות אפשרות של תוכן שיווקי במגוון התוכניות המשודרות בשעה זו. מעבר לזה, ניתן לשדר פרסומת באורך ממוצע של כ30 שניות בהפסקת הפרסומות בין תוכנית זו לאחרת או בין חלק זה ואחר של תוכנית מסוימת. בנוסף, ניתן לשדר חסויות בין לבין התוכניות או בין חלקי התוכנית.
התוכניות המובילות של זכיינית קשת המשודרות בפריים טיים הן ארץ נהדרת, בית ספר למוסיקה, האח הגדול, מאסטר שף ועוד.